HTML

HAJNALI FÉNY

Friss topikok

Címkék

ÜNNEP ELŐTT...

2009.12.20. 23:21 RUZSA_VIKTOR

Noha az idei Karácsony még csak ezután következik, nálunk már ma megkezdődött az ünnep, mivel jómagam a Karácsony és a Szilveszter közötti időszakban lévő hétköznapokon dolgozom. Így az ilyenkor hagyományos, év végi rokonlátogatást ma kezdtem meg: elsőként apai Nagymamámnál voltam - egy finom húslevesre és egy jó disznótoros hurkára, kolbászra voltam hivatalos, na és persze az ünnepet megkoronázta az ajándékozás. Én egy női tusfürdőt és testápolót tartalmazó ajándékcsomaggal leptem meg Nagymamám, ő pedig egy valódi tibeti sókristályból készült sólámpával és egy világosszürke inggel tette emlékezetessé számomra az idei Karácsonyt.

A következő hét mozgalmas lesz: december 21-én hétfőn délután a Civil rádió jótékonysági akciót, süteményosztást szervez hajléktalanok részére a budapesti Nyugati téri aluljáróban, az eseményen neves hazai előadók, zenekarok lépnek fel: a "Nem adom fel" Együttes, Takács Tamás és mások. Az eseményről helyszíni tudósítás készül, melyet december 25-én pénteken 13:05-kor kezdődő "Handycap" című magazinműsorunkban hallhatnak Hallgatóink. Bízunk abban, hogy ezzel sikerül nélkülöző embertársaink számára is emlékezetessé tenni az év legszebb ünnepét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalifeny2.blog.hu/api/trackback/id/tr86083227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása