HTML

HAJNALI FÉNY

Friss topikok

Címkék

EGY - NEM SOKKAL ADÁS UTÁN ÉRKEZETT - HALLGATÓI EMAIL - KÖSZÖNÖM

2009.09.17. 01:23 RUZSA_VIKTOR

Tisztelt Ruzsa Viktor,

 

A Filagória című műsor 2009. szept. 16-i adásának hallgatása kapcsán döntöttem úgy, hogy írok Önnek.

Az adásban egy fiatal nőt kérdezett a gyógytornászságról, majd a kerekes székesekről. Nagy Emese, a fiatal nő, coaching tanítványom volt, kiváncsian figyelem hát mostani megszólalásait.

A műsorban elhangzott, hogy az Ön életmódja zaklatott és nem alszik. Gyors receptet is remélt Emesétől, de csakúgy mint egyéb kérdéseivel, gyorsan túlsietett ezügyben is a válaszon.

 

Jelen levelemmel szerettem volna visszajelezni, hogy ez a zaklatottság nagyon erősen befolyásolja a műsorvezetői munkáját. Kérdései is zaklatottak, lihegősek. Az Ön egyébirányú tiszteletreméltó kezdeményezései és megszólalásai ellenére kérdései most felkészületlenségről és kapkodásáról tanuskodtak. Nagyon megnehezítette a válaszadó számára, hogy érdemit reagáljon és a tulajdonképpeni témáját bemutassa. Úgy szoktam mondani, ha tanácsadói beszélgetésben hallok ilyet, hogy: "nem sikerült szeretnie" a beszélgetőtársát. Ugyanakkor pedig - ha lett volna ilyen - az Ön célja sem derült ki a beszélgetésből.

 

Felelős, igényes szakemberként erre - laikusként és az Ön stilusától kényelmetlenül megérintett hallgatóként kérem, javaslom - érdemes odafigyelnie.

Ha barátom lenne azt mondanám pihenjen vagy szelektáljon sokirányú érdeklődései között, hogy ideje legyen még az itt és mostban, az Önnel szemben ülő beszélgetőtársaira is odafigyelni. Akkor talán a hallgatóság számára is élvezhetőbb, érdemibb tájékoztatást nyújtó műsorok születhetnek majd újra az Ön működése nyomán.

 

Eredményes, termékeny munkát és jó beszélgetéseket kívánok!

 

Üdvözlettel:

 

Wiesner Edit

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalifeny2.blog.hu/api/trackback/id/tr76083251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csuti 2009.10.05. 10:35:36

Kedves Viktor! Rendszeres hallgatója vagyok a Filagória című műsornak.Most nem is Önnek,hanem Wiesner Edit hallgató társamnak szeretnék írni. Tisztelt Hölgyem! Én nem vagyok szakember az elhangzott témában,de én mást értelmeztem a hallottakból.Számomra az jött le a műsorból,hogy a riport alany kicsit mellé beszélt. A műsorvezetői kérdésekre egyszer sem adott egyértelmű választ, talán nem tudott vagy nem akart. Szerintem nehéz úgy beszélgetni,ha a feltett kérdésekre nincs elhangzott válasz. Így a műsorvezető is, és a beszélgető társ is, csak kínlódik - ami sajnos, akadozóvá tette a műsort. Talán nem volt szerencsés a riport alany kiválasztása. Üdvözlettel: Szné Judit
süti beállítások módosítása