HTML

HAJNALI FÉNY

Friss topikok

Címkék

2009. KARÁCSONY ELSŐ NAPJAI

2009.12.25. 20:54 RUZSA_VIKTOR

Elérkezett az idei Karácsony - s ahogy ez már lenni szokott, családi hagyomány, most is együtt ünnepel a Család. A Szent estét, december 24-ét most is Édesanyáméknál töltöttem. Miután előző nap rengeteget dolgoztam, így nem ébredtem túl korán, így délután három körül érkeztem oda. Az ünnepi asztalon ezúttal zöldségestál volt mandulás krumplikrokettel és pulykával. Nem sokkal este hat óra előtt következett az ajándékozás: Édesanyámnak egy elektronikus szakácskönyv-CD-vel, Lacinak pedig egy férfidezodorral kedveskedte, tőlük pedig ruhákat és egy 17 "-os számítógéphez való plazmamonitort kaptam.

A december 25-ét, Karácsony első napját pedig Gyömrőn, anyai Nagyszüleimnél töltöttük, Nagymamámék sok finomsággal, édességgel kedveskedtek nekünk, én pedig Nagymamám egy női tusfürdőt és testápolókrémet tartalmazó díszdobozzal, Nagypapám pedig egy férf borotvahabbal leptem meg. Az időjárás igencsak megtréfált minket - néhány napja -20 fokos éjszakai-, és fagypont-közelinappali hőmérséklet után ma az országban sok helyen +15 fokotis elérte a hőmérséklet, este pedig, úgy fél hat tájban, mikor a Gyömrőről Budapest felé induló buszra vártunk, még villámlott is, és szakadt az eső.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalifeny2.blog.hu/api/trackback/id/tr766083225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása