HTML

HAJNALI FÉNY

Friss topikok

Címkék

EGY KRISTÁLYÉJSZAKÁN - AVAGY SZILVESZTER ELŐESTÉJÉN

2009.12.31. 01:18 RUZSA_VIKTOR

Szilveszter előestéjén egy fergeteges buliban voltunk azon a bizonyos szórakozóhelyen, ahol életem nagy szerelmét is megismerhettem, amellett, hogy a Crystal Zenekar törzshelye is ez, hiszen hosszú éveken át jártunk oda annak idején, nem csak Mariettával, hanem később Bertáékkal is. Szilveszter előestéjén - hosszú idő után - Tibiék ismét felléptek itt, és most is a szokásos remek hangulatú bulival kedveskedtek nekünk. Most sem hiányozhattak a már jól megszokott feldolgozások a saját dalok mellett, na és Tibi poénjai, jó kiadós csajozós dumái, na és persze egy közös tánc, melyet Bertától és Gabesztől láthattunk. Mivel én este nyolcig dolgoztam telefonos munkahelyemen, így én nem sokkal kilenc előtt értem oda, így már Bertával csak a buli végén sikerült találkoznunk a nagy tömegben, de mivel december 25-én születésnapja volt, szerettem volna egy meglepetéssel kedveskedni, amely egy kis üveg pezsgő volt, melyet a bárpultnál rendeltem a szünetben, és megkértem az egyik felszolgáló Hölgyet, hogy az első sorban (mert hát sejtettem, hogy Berta, mivel ő délelőtt dolgozott, idejekorán kibérelte magának az első sor közepét) álló fekete hosszúhajú, alacsony, szemüveges lánynak, aki jó barátságban van Tibiékkel, legyen kedves átadni azzal, hogy én küldtem. Mivel a Hölgy a nevem is megkérdezte, így máris tudta mondani Bertának, hogy ki a meglepetés küldője. Magamnak pedig egy korsó sört rendeltem. Berta örült is a pezsgőnek, mivel kupakos üvegben volt, már a koncert közben kortyolgatott belőle - persze enélkül is remek hangulatban volt, mindnyájan remek hangulatban voltunk. A buli este negyed tíztől fél tizenkettőig tartott, ugyan este 9-re volt meghírdetve, de ilyenkor mindíg van egy kis rátartás az elején, ám a remek hangulatú koncert minden várakozásért kárpótolt minket. Mi mást is kívánhatnék minden kedves Barátomnak (beleértve a Crystal tagjait is), mint sikerekben gazdag, békés, boldog új évet nagy szeretettel, köszönet az eddigi lemezekért és koncertekért, és várjuk a folytatást 2010-ben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalifeny2.blog.hu/api/trackback/id/tr416083223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása